Usein kysyttyä

Olemme koonneet tälle sivulle asiakkaidemme yleisimpiä kysymyksiä ja vastauksia. Ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme mikäli et löydä vastausta kysymykseesi.

Toimitus

Toimitusaikamme on 2-3 arkipäivää. Voit myös ostaa verkosta ja hakea tuotteen suoraan myymälästä.

Saat sähköpostiisi aina tilausvahvistuksen.

Kuinka huomioimme koronan myymälässä?

Suhtaudumme koronavirukseen edelleen vakavasti. Haluamme osaltamme estää viruksen leviämisen noudattamalla uusimpia ohjeistuksia. Meille on tärkeää, että asiakkaamme voivat asioida meillä turvallisesti.

Kyllä käyttävät. Tämän lisäksi huomioimme riittävät turvavälit ja puhdistamme kosketuspintoja jatkuvasti. 

Kyllö voit. Ota rohkeasti yhteyttä niin järjestämme asian. Lue lisää omasta ostohetkestä.

Huolehdimme aina hygieniasta myös verkkotoimitusten osalta. Voit tilata myös verkosta ja noutaa tuotteesi suoraan myymälästä. Valitse ostokorissa toimitustavaksi "Nouto myymälästä".

Ostamassani tuotteessa on virhe tai se on rikki.

Valikoimamme laatu on toimintamme kulmakivi. Valmistusvirheiden määrä yleisesti tuotteissamme on hyvin pieni, mutta niitä valitettavasti joskus löytyy.

Katso kuinka toimia kun huomaat virheen tuotteessa.